Categorieën
Nieuwsberichten

Meedenken met de bewoner

Werken als servicemonteur binnen het dagelijks onderhoud betekent veel variatie in je werk en bewoners tevreden stellen. Onze collega’s binnen de tak dagelijks onderhoud geven ook aan dat ze daar hun voldoening uit halen: een glimlach op het gezicht van de bewoner toveren. Bewoners bellen de woningcorporatie met een onderhoudsvraag zoals een lekkende kraan, kapotte keukenkastjes, een deur die niet goed in het slot valt of soms zelfs een buitensluiting. We krijgen veel soorten meldingen binnen en onze servicemonteurs komen van alles tegen.

Klantgerichtheid vinden we bij Van der Meijs erg belangrijk en daarom delen wij in samenwerking met Goed Wonen Gemert slimme tips van onze servicemonteurs om bewoners te helpen en met hen mee te denken. Zo geven we deze week de tip om het uiteinde van de kraan (perlator) regelmatig te ontkalken zodat het zeefje niet verstopt raakt.

Ben jij klantgericht, proactief en wil jij ook graag een glimlach op het gezicht van de bewoners krijgen? Check onze vacatures op de vacaturepagina op deze website of stuur een open sollicitatie in.

Geef een reactie