Categorieën
Nieuwsberichten

Bewoners tevreden over reparaties Van der Meijs

Uit de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek van KWH blijkt dat de bewoners van Goed Wonen Gemert ons gemiddeld met een 8.5 beoordelen! Daar zijn wij ontzettend trots op. We hebben de afgelopen vier maanden voor deze corporatie 896 reparaties voor het dagelijks onderhoud afgehandeld. Wanneer een melding binnenkomt, proberen onze servicecoördinatoren dezelfde dag nog met de bewoners een afspraak te plannen. De bewoner wil tenslotte zo snel mogelijk geholpen worden. Daarom hebben onze servicemonteurs het meeste materiaal altijd in hun bus zodat het probleem met één reparatie verholpen kan worden.

Wat is KWH

KWH is het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. KWH helpt corporaties om samen met huurders te werken aan goede dienstverlening. Dat doen zij door voor ruim 150 corporaties de waardering van huurders voor de dienstverlening van hun corporatie te onderzoeken. Voor de tevredenheid over het uitvoeren van de reparaties peilt KWH maandelijks op basis van een representatieve steekproef aan de hand van het aantal reparaties bij de bewoners wat hun ervaringen over Van der Meijs zijn. Wij zijn trots dat bewoners erg tevreden zijn over onze servicemonteurs en de uitgevoerde reparatie!

Geef een reactie